Watermelon

I have eaten a piece of watermelon while other family is sleeping. Actually it was very good, but I got to feel a little bit cold. I've never felt cold in summer in Japan. That is very interesting.

I like this song. I don't really understand this song, but somehow my tears is coming out from eyes.

https://youtu.be/GTTRsuUT0Rw

イカを家族が寝ている隙に食べました。 めっちゃくちゃ美味しかったんですが、食べ終わったら寒くなって鳥ポツが出来ました。鳥ポツってなんだか分かりますか?娘が鳥肌と間違えて発した言葉です。言い得て妙で完全に私のツボにハマりました。 さて鳥ポツも消えないことなのでそろそろ失礼します。 ※ちなみに動画は最近何故か思い出した歌です。FF8の主題歌なのですが、私はムービーが多すぎて途中で簡単にやめられないのが不都合で、開始してから10分間だけしかやってないのですが、歌は素晴らしいなあと思います。何故かこれを聴くたびに涙が出そうになるのは何故なのでしょうね。 とても声が透き通っていて胸に沁みいる感じがします。